Teljeskörű üzemeltetés

Teljeskörű üzemeltetés

Mit jelent számunkra a teljes körű üzemeltetés?

Teljes körű szolgáltatási csomag esetén minden szükséges tennivalót elvégzünk, amely felmerülhet napelemparkja kapcsán.

Amennyiben rendellenességet észlelünk a termelésben, azonnal jelezzük az illetékes személynek, majd rögtön megkezdjük a hibafeltárást és ügyintézést. Minden esetben vállaljuk – távolságtól függetlenül -, hogy 24 órán belül megkezdjük a hibaelhárítást. A tervezett karbantartásokon felül, – a terület és rendszer sajátosságait figyelembe véve – előzetes ütemezés alapján végezzük a panelmosást, a fűnyírást, és az ellenőrző méréseket, többek között a hőkamerázást.  Ezentúl mindennemű adminisztrációs tevékenységet is elvégzünk, legyen szó valamely kötelező adatszolgáltatásról, vagy Önnek fontos egyéb kérdésről.

Összefoglalva: Prémium csomagunk komplex megoldást nyújt Önnek, melyet teljes egészében Mi szavatolunk.

A teljes körű üzemeltetés előnyei

Teljes kockázatviselés

Prémium csomag esetén cégünk vállalja a teljes felelősséget, valamint az ezzel járó kockázatot; beleértve a kiszállás díját és a munkadíjat is. Ügyfeleink visszajelzése alapján a prémium csomag a legoptimálisabb és leggazdaságosabb megoldás, hiszen ár-érték arányban és reakcióidőben is lényegesen kedvezőbb, mint a szolgáltatások külön-külön megrendelése esetén.

Hibaelhárítás 24 órán belül

Az idő pénz! Mindenki ismeri ezt a közmondást, azonban egy pénzt termelő, profitábilis napelemparknál ez hatványozottan fontos tényező. A kieső idő kieső pénzt jelent. Legyen szó garanciális ügyintézésről, vagy eseti meghibásodásról, cégünk vállalja, hogy 24 órán belül megkezdi a hibaelhárítást.

„Kulcsrakész” üzemeltetés

Prémium csomag esetén ügyfeleinknek nincs más dolguk, mint szerződést kötni, majd rendelkezésünkre bocsátani a műszaki dokumentációt. A terület átadás-átvételt követően mindennemű ügyintézést, karbantartást és hibaelhárítást önállóan elvégzünk. A tervezett és elvégzett karbantartásokról egyaránt tájékoztatjuk ügyfeleinket, valamint évente több alkalommal összefoglaló üzemeltetési riportot küldünk.

Teljes körű szolgáltatási csomagunk esetén a havi díjon felül garantáltan nem merül fel egyéb járulékos költség, illetve rejtett díj!

Mit mondanak a számok?

Szolgáltatásunkról

Komplex szolgáltatási csomagunk több fontos rész-tevékenységeket ölel fel, mely többek között az alábbi szolgáltatásokból tevődik össze:

Kérjen személyre szabott csomagajánlatot!

A prémium csomagon kívül személyre szabott ajánlatot is tudunk Önnek készíteni! Minden ügyfél elképzelése, szükséglete és igénye más és más, illetve minden megépült rendszer különböző paraméterekkel rendelkezik. Szánjon időt napelemparkjára, és egy személyes találkozóra, ahol részletesen kidolgozzuk az Önnek legmegfelelőbb szolgáltatási csomagot.

Kompetenciák és alkalmazott technológiák

Cégünk hivatalos Fronius Szerviz és System Partner, illetve Growatt és SolarEdge szervizpartneri vizsgával is rendelkezünk. Mindemellett nagy tapasztalatunk van a Sungrow, KACO és Huawei inverterek szervizelésében is, mely utóbbi kapcsán folyamatos együttműködésben állunk a Huawei Magyarország képviselettel.

Amennyiben a téma felkeltette érdeklődését, ne tétovázzon, hívja szakképzett tanácsadónkat!

Hörcsik Tamás

Értékesítési munkatárs

Vagy keresse meg irodánkban személyesen,
hétfőtől péntekig 8:00 – 16:00 óra között.

Gyakran ismételt kérdések

Ha már felépült egy napelemes rendszere, akkor Ön már választott kivitelezőt. Ha ezt körültekintően tette, és a bekért ajánlatokból -ami akár több mint 200 cég is lehet- megfelelőt választott, akkor a kivitelező cégek többsége sok esetben vállal üzemeltetést is. Fontos azt tudni, hogy a napelemparkok kivitelezése és üzemeltetése között nagy különbség van. Olyan üzemeltetőt érdemes választani, aki a havi díjért teljes körű szolgáltatást kínál és nem csak rendelkezésre állást.

Az ajánlatok közül az alábbiakat érdemes figyelembe venni.
-speciálisan, kizárólag erre a feladatra összpontosít
-megfelelő szaktudással és gépparkkal rendelkezik
-teljes körű üzemeltetést kínál, hiszen ezzel az összes gondot leveszi az Ön válláról
-vannak referenciái, tapasztalatai az üzemeltetés terén
-nem a legolcsóbb ajánlatot adja, mert abban biztosan lesznek bújtatott költségek
-akit mások is ajánlanak, hiszen akkor a szolgáltatás náluk is működött

Néhányan úgy döntenek, hogy ha már van 2-3 db napelemparkjuk, akkor belevágnak az üzemeltetésbe. Ha csak a fentebb említett fűnyírást, területkarbantartást nézzük, már ebben az esetben is érdemes mérlegelni. Gondoljuk csak végig, mekkora beruházást igényel egy traktor és a nyíráshoz szükséges eszközök megvásárlása és karbantartása. Vajon hány év alatt térül meg egy ilyen beruházás? Nem szükséges persze traktort vásárolni, mert kézi fűkaszával is elvégezhető a területgondozás, az viszont sokkal hosszabb ideig tart. Egy üzemeltetésre berendezkedett vállalkozás már rendelkezik a megfelelő eszközökkel, gépekkel. Érdemes rábízni ezt a tevékenységet is, valamint az eseti meghibásodásokat, és a tervezett karbantartásokat is csak szakképzett villanyszerelő végezheti.

Nem elegendő az, ha a tulajdonos néha-néha ránéz a termelésre. A 24 órás informatikai felügyelet elengedhetetlen. A hibaüzenetek beazonosítása is alapvető a termelési anomáliák szakszerű elhárításához.  A teljes körű üzemeltetéshez az is hozzátartozik, hogy az üzemeltető folyamatos termelésfigyeléssel biztosítja a rentábilis termelést. Nagyon fontos a gyors reakció, mert egy napsütéses napon a termeléskiesés miatt a napelempark tulajdonos jelentős összegtől eshet el. Előfordulhat olyan nem várt esemény is (pl. villámcsapás), ahol azonnali intézkedés szükséges.

Érdekel a szolgáltatás