Eseti hibaelhárítás

Eseti hibaelhárítás

Az eseti hibaelhárítás fontossága

Sok esetben találkozunk nem várt, hirtelen bekövetkező hibákkal, mely lehet akár villámcsapás okozta kár, vagy  egyéb időjárási viszontagságok miatt bekövetkező probléma. Véleményünk szerint az eseti hibák elhárítása éppúgy elengedhetetlen, mint a tervezett megelőző karbantartások. Olykor azonnali kivonulás, helyszíni szemrevételezés, illetve beavatkozás szükséges ahhoz, hogy egy jelentősebb termeléskiesést, kommunikációs hibát elkerüljünk.

Az eseti hibaelhárítás előnyei

Termeléskiesés minimalizálása

Tevékenységünk során a folyamatos termelésfigyelésnek köszönhetően a termelési görbében történő elváltozás azonnal látható. Mire Ön észlelné a hibát, mi már a helyszíni javítást megkezdtük.

Folyamatos termelés-figyelés

A folyamatos termelésfigyelés a hét minden napján, 0-24 órában történik, így biztosítva a rentábilis termelést.

24 órán belüli kivonulás

Cégünk vállalja, hogy termelést érintő meghibásodás esetén 24 órán belül megkezdi a helyszíni hibaelhárítást.

Hibaelhárítás számokban

Szolgáltatásunkról

A meghibásodások skálája rendkívül széleskörű. Cégünk arra készült fel, hogy azonnal reagáljon. Ez azt jelenti, hogy távolságtól függetlenül 24 órán belül vállaljuk, hogy megkezdjük a hiba feltárását és elhárítását.

Hibaelhárítás során az alábbi tevékenységeket végezzük:

Kompetenciáink

Cégünk hivatalos Fronius szerviz és systempartner, azonban számos más gyártó által forgalmazott inverter (Huawei, Growatt, SolarEdge, Sungrow,) javításában és karbantartásában is jelentős tapasztalattal rendelkezünk. Tekintettel arra, hogy az üzemeltetésünkben álló napelemparkok más- más típusú inverterrel vannak felszerelve, ezek karbantartási munkája révén napi kapcsolatban állunk többek között a hazai Huawei képviselettel is, ennek köszönhetően elsajátítottuk a különböző szervízelési folyamatokat.

Amennyiben a téma felkeltette érdeklődését, ne tétovázzon, hívja szakképzett tanácsadónkat!

Hörcsik Tamás

Értékesítési munkatárs

Vagy keresse meg irodánkban személyesen,
hétfőtől péntekig 8:00 – 16:00 óra között!

Gyakran ismételt kérdések

Abban az esetben, ha egy professzionális cég üzemeltet, akkor nem is kell hívni. Egy üzemeltető cég látja, ha hiba van, hiszen a folyamatos termelés figyelés alatt betekintést nyer a napelempark működésébe. Amennyiben nincs üzemeltetője, akkor az észlelés pillanatában azonnal jelezni kell a problémát. Csak így kerülhető el a jelentősebb termeléskiesés.

Már említettük, hogy a gyártói garancia megléte megnyugtató mindenki számára. Azonban a garanciális javítások, ha a hiba nincs időben feltárva, sokáig húzódhat, és egy ügyintézés sok esetben hetekig is eltarthat. A lehető leggyorsabb megoldás az, ha egy üzemeltető cég a már bejáratott csatornáin keresztül intézi a garanciális ügyeket.

Előfordulnak olyan hibák, amiknek a javításához szakszerviz szükséges. Ilyen például egy inverter meghibásodás. Cégünk hivatalos Fronius szerviz és systempartner, valamint számos más gyártó által forgalmazott inverter javításában is jelentős gyakorlatra tettünk szert. Minden cég a javításokat és a garanciális ügyintézést a saját protokollja szerint végezteti, tehát ezt mindenképpen szakemberre kell bízni.

Érdekel a szolgáltatás