Napelemparkkal kapcsolatos adminisztrációról
Adminisztrációs szolgáltatásunkban többek között teljes körű MAVIR (köztük E-SZEM, MKp), MEKH, DSO ügyintézést vállalunk, ezzel is könnyítve az ügyfélre háruló adminisztrációs terhet. Segítjük és koordináljuk a MAVIR számlázást és menetrendadást, valamint a kötelező adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését. Ezentúl garanciális és egyéb eszközökkel kapcsolatos ügyintézést is biztosítunk.
Szerződéskötést követően kijelöljük ügyintézőjét, aki folyamatosan rendelkezésére áll a kötelező teendőktől kezdve az Önnek fontos kérdések megválaszolásáig egyaránt.
Mindemellett folyamatosan figyeljük a piaci és jogszabályi változásokat, melyekről első kézből tájékoztatjuk Önt, hogy folyamatosan naprakész információkkal rendelkezzen a rendszerét érintő aktuális kérdések kapcsán.
Mikortól szükséges az adminisztráció?
Használatba vétel, üzembe helyezés
A napelemparkok üzembehelyezési projektjével is megbízhat minket, mely során aktívan közreműködünk az áramszolgáltatóval szükséges szerződések és megállapodások megkötésében, összeállítjuk az üzembehelyezéshez szükséges dokumentációt, elkészíttetjük az üzembehelyezési protokollt, valamint koordináljuk a tényleges üzembehelyezést. A napelempark használatbavételi engedélyeztetése során a jogszabályi előírásoknak megfelelően összeállítjuk a teljes dokumentációt és megküldjük a területileg illetékes Kormányhivatal részére. Igény esetén az E-közmű nyilvántartásba vételt is segítjük.
Felkapcsolás, próbaüzem
Már a felkapcsolás előtt, a próbaüzem során segítséget tudunk nyújtani az energia átvétellel kapcsolatos ügyintézésben. A MAVIR és MEKH regisztrációk igénylésétől kezdve az áramszolgáltatóval kötött megállapodásokon át, egészen az E-SZEM ügyintézésig segítjük a felkapcsolást.
Felkapcsolás után
A menetrendadás és adatszolgáltatások koordinálásától kezdve a garanciális ügyintézésen át, az összefoglaló riportokig, illetve hivatali ügyintézésig, minden felmerülő kérdésben számíthat ránk.
Adminisztrációs szolgáltatás értéke
Adminisztrációs szolgáltatásunk értéke időtakarékosságban mutatkozik, mellyel könnyítést kínálunk.
Ez a szabadság nagyon is könnyen haszonra fordítható akkor is, ha az anyagi oldalát nem nézzük.
Szolgáltatásunkról
Adminisztrációval kapcsolatos egyéb tevékenységek
Minden felmerülő adatszolgáltatási kötelezettséget, menetrendadással kapcsolatos ügyintézést biztosítunk Önnek. A menetrendadási feladatok tekintetében kapcsolatban állunk több menetrendező céggel, melynek köszönhetően flottás kedvezményekkel rendelkezünk. A napelemparkba beépített valamennyi eszköz tekintetében is vállaljuk az ügyintézést, legyen az panel, inverter, transzformátor állomás vagy biztonságtechnika, internet. A szükséges meghatalmazásokat már a szerződéskötéskor elkérjük, így szükség esetén azonnal segítséget tudunk nyújtani.
Ezeken felül az adminisztrációs tevékenységünkbe tartoznak az alábbiak:
- Biztosítási ügyintézés
- Termelési adatok kiértékelése, statisztikák készítése
- Termelés monitorozás
- Tervezett és elvégzett üzemeltetési események naplózása
Kompetenciánk
Kollégáink a nap 24 órájában és a hét minden napján végeznek termelés felügyeletet. Nem csupán a napelempark összes teljesítményét figyelik, hanem az inverterek teljesítményét, és összehasonlítást, statisztikát végeznek az azonos helyen és azonos paraméterű napelemparkokban.
Szakképzett kollégáink már meglévő üzleti kapcsolatokkal rendelkeznek ahhoz, hogy az ügyintézés a lehető leggördülékenyebben haladjon. Üzemméretünkből adódóan számtalan problémára találtunk megoldást, és számtalan témát jártunk körbe. Ezeket a kapcsolatokat és ismereteket felhasználva segítünk a napelempark tulajdonosoknak a gyorsabb ügyintézésben.
Amennyiben a téma felkeltette érdeklődését, ne tétovázzon, hívja szakképzett tanácsadónkat!
Hörcsik Tamás
Hívd! +36 70 431 8257
Vagy keresd meg irodánkban személyesen,
hétfőtől péntekig 8:00 – 16:00 óra között!
- 24/7 rendelkezésre állás
- Szakképzett támogató személyzet
- Átlagosan 3 órás válaszidő
- Több, mint 80 elégedett ügyfél
Gyakran ismételt kérdések
Cégünk olyan célzattal jött létre, hogy ezekre megoldást nyújtson. Ha a tulajdonos csak a termelést figyeli, attól még a probléma nem oldódik meg. Érdemes szakértő kezekre bízni a termelés felügyeletet, mert cégünknél a hiba észlelését azonnali intézkedés követ. Így tudhatja napelemparkját a legnagyobb biztonságban.
Fontos megemlíteni azt, hogy a garancia megléte megnyugtató, azonban az elengedhetetlen, hogy azonnal reagáljunk. Cégünk szervizpartner, ami azt jelenti, hogy garanciális cserét is végezhetünk. Sok esetben a garanciális ügyintézés menete is elhúzódhat, ami termeléskiesést eredményez. Mi a kapcsolataink és a bejáratott csatornáinkon keresztül gördülékenyen tudjuk a garanciális ügyintézést ellátni. Ez egy olyan, a szolgáltatáshoz hozzáadott érték, ami szintén megnyugtató.
2020.04.01-től jogszabályi változások léptek életbe a menetrendezés tekintetében. Az erőművek menetrendadásukat előre kötelesek jelezni, ami a villamos rendszerbe feltöltött energia mennyiségét jelenti. A 389/2007-es Korm. rendelet értelmében még bónusz járt a termelőknek. Ez a bónusz azonban a 370/2019. (XII. 30.) rendelet szerint törlésre került, és a nem megfelelően elkészített menetrendadás pótdíj fizetést von maga után. Az erőmű tulajdonosoknak tehát rendkívül fontos, hogy olyan menetrendező céget válasszanak, aki teljes pótdíj átvállalás mellett végzi a menetrendadást.