Adminisztráció

Adminisztráció

Napelemparkkal kapcsolatos adminisztrációról

Adminisztrációs szolgáltatásunkban többek között teljes körű MAVIR (köztük E-SZEM, MKp), MEKH, DSO ügyintézést vállalunk, ezzel is könnyítve az ügyfélre háruló adminisztrációs terhet. Segítjük és koordináljuk a MAVIR számlázást és menetrendadást, valamint a kötelező adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését. Ezentúl garanciális és egyéb eszközökkel kapcsolatos ügyintézést is biztosítunk.

Szerződéskötést követően kijelöljük ügyintézőjét, aki folyamatosan rendelkezésére áll a kötelező teendőktől kezdve az Önnek fontos kérdések megválaszolásáig egyaránt.

Mindemellett folyamatosan figyeljük a piaci és jogszabályi változásokat, melyekről első kézből tájékoztatjuk Önt, hogy folyamatosan naprakész információkkal rendelkezzen a rendszerét érintő aktuális kérdések kapcsán.

Mikortól szükséges az adminisztráció?

Használatbavétel, üzembe helyezés

A napelemparkok üzembe helyezési projektjével is megbízhat minket, mely során aktívan közreműködünk az áramszolgáltatóval szükséges szerződések és megállapodások megkötésében, összeállítjuk az üzembe helyezéshez szükséges dokumentációt, elkészíttetjük az üzembe helyezési protokollt, valamint koordináljuk a tényleges üzembe helyezést. A napelempark használatbavételi engedélyeztetése során a jogszabályi előírásoknak megfelelően összeállítjuk a teljes dokumentációt és megküldjük a területileg illetékes Kormányhivatal részére. Igény esetén az E-közmű nyilvántartásba vételt is segítjük.

Felkapcsolás, próbaüzem

Már a felkapcsolás előtt, a próbaüzem során segítséget tudunk nyújtani az energiaátvétellel kapcsolatos ügyintézésben. A MAVIR és MEKH regisztrációk igénylésétől kezdve az áramszolgáltatóval kötött megállapodásokon át, egészen az E-SZEM ügyintézésig segítjük a felkapcsolást.

Felkapcsolás után

A menetrendadás és adatszolgáltatások koordinálásától kezdve a garanciális ügyintézésen át, az összefoglaló riportokig, illetve hivatali ügyintézésig, minden felmerülő kérdésben számíthat ránk.

Adminisztrációs szolgáltatás értéke

Adminisztrációs szolgáltatásunk értéke időtakarékosságban mutatkozik, mellyel könnyítést kínálunk.
Ez a szabadság nagyon is könnyen haszonra fordítható akkor is, ha az anyagi oldalát nem nézzük.

Szolgáltatásunkról

Adminisztrációval kapcsolatos egyéb tevékenységek

Minden felmerülő adatszolgáltatási kötelezettséget, menetrendadással kapcsolatos ügyintézést biztosítunk Önnek. A menetrendadási feladatok tekintetében kapcsolatban állunk több menetrendező céggel, melynek köszönhetően flottás kedvezményekkel rendelkezünk. A napelemparkba beépített valamennyi eszköz tekintetében is vállaljuk az ügyintézést, legyen az panel, inverter, transzformátorállomás vagy biztonságtechnika, internet. A szükséges meghatalmazásokat már a szerződéskötéskor elkérjük, így szükség esetén azonnal segítséget tudunk nyújtani.

Ezeken felül az adminisztrációs tevékenységünkbe tartoznak az alábbiak:

Kompetenciánk

Kollégáink a nap 24 órájában és a hét minden napján végeznek termelésfelügyeletet. Nem csupán a napelempark összes teljesítményét figyelik, hanem az inverterek teljesítményét, és összehasonlítást, statisztikát végeznek az azonos helyen és azonos paraméterű napelemparkokban.

Amennyiben a téma felkeltette érdeklődését, ne tétovázzon, hívja szakképzett tanácsadónkat!

Hörcsik Tamás

Értékesítési munkatárs

Hívd! +36 70 431 8257

Vagy keresse meg irodánkban személyesen,
hétfőtől péntekig 8:00 – 16:00 óra között!

Gyakran ismételt kérdések

Cégünk olyan célzattal jött létre, hogy ezekre megoldást nyújtson. Ha a tulajdonos csak a termelést figyeli, attól még a probléma nem oldódik meg. Érdemes szakértő kezekre bízni a termelésfelügyeletet, mert cégünknél a hiba észlelését azonnali intézkedés követ. Így tudhatja napelemparkját a legnagyobb biztonságban.

Fontos megemlíteni azt, hogy a garancia megléte megnyugtató, azonban az elengedhetetlen, hogy azonnal reagáljunk. Cégünk szervizpartner, ami azt jelenti, hogy garanciális cserét is végezhetünk. Sok esetben a garanciális ügyintézés menete is elhúzódhat, ami termeléskiesést eredményez. Mi a kapcsolataink és a bejáratott csatornáinkon keresztül gördülékenyen tudjuk a garanciális ügyintézést ellátni. Ez egy olyan, a szolgáltatáshoz hozzáadott érték, ami szintén megnyugtató.

2020.04.01-től jogszabályi változások léptek életbe a menetrendezés tekintetében. Az erőművek menetrendadásukat előre kötelesek jelezni, ami a villamos rendszerbe feltöltött energia mennyiségét jelenti. A 389/2007-es Korm. rendelet értelmében még bónusz járt a termelőknek. Ez a bónusz azonban a 370/2019. (XII. 30.) rendelet szerint törlésre került, és a nem megfelelően elkészített menetrendadás pótdíj fizetést von maga után. Az erőmű tulajdonosoknak tehát rendkívül fontos, hogy olyan menetrendező céget válasszanak, aki teljes pótdíj átvállalás mellett végzi a menetrendadást.

Érdekel a szolgáltatás