Adminisztráció

Adminisztráció

Napelemparkkal kapcsolatos adminisztrációról

Adminisztrációs szolgáltatásunkban többek között teljes körű MAVIR (köztük E-SZEM, MKp), MEKH, DSO ügyintézést vállalunk, ezzel is könnyítve az ügyfélre háruló adminisztrációs terhet. Segítjük és koordináljuk a MAVIR számlázást és menetrendadást, valamint a kötelező adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését. Ezentúl garanciális és egyéb eszközökkel kapcsolatos ügyintézést is biztosítunk.

Szerződéskötést követően kijelöljük ügyintézőjét, aki folyamatosan rendelkezésére áll a kötelező teendőktől kezdve az Önnek fontos kérdések megválaszolásáig egyaránt.

Mindemellett folyamatosan figyeljük a piaci és jogszabályi változásokat, melyekről első kézből tájékoztatjuk Önt, hogy folyamatosan naprakész információkkal rendelkezzen a rendszerét érintő aktuális kérdések kapcsán.

Mikortól szükséges az adminisztráció?

Használatba vétel, üzembe helyezés

A napelemparkok üzembehelyezési projektjével is megbízhat minket, mely során aktívan közreműködünk az áramszolgáltatóval szükséges szerződések és megállapodások megkötésében, összeállítjuk az üzembehelyezéshez szükséges dokumentációt, elkészíttetjük az üzembehelyezési protokollt, valamint koordináljuk a tényleges üzembehelyezést. A napelempark használatbavételi engedélyeztetése során a jogszabályi előírásoknak megfelelően összeállítjuk a teljes dokumentációt és megküldjük a területileg illetékes Kormányhivatal részére. Igény esetén az E-közmű nyilvántartásba vételt is segítjük.

Felkapcsolás, próbaüzem

Már a felkapcsolás előtt, a próbaüzem során segítséget tudunk nyújtani az energia átvétellel kapcsolatos ügyintézésben. A MAVIR és MEKH regisztrációk igénylésétől kezdve az áramszolgáltatóval kötött megállapodásokon át, egészen az E-SZEM ügyintézésig segítjük a felkapcsolást.

Felkapcsolás után

A menetrendadás és adatszolgáltatások koordinálásától kezdve a garanciális ügyintézésen át, az összefoglaló riportokig, illetve hivatali ügyintézésig, minden felmerülő kérdésben számíthat ránk.

Adminisztrációs szolgáltatás értéke

Adminisztrációs szolgáltatásunk értéke időtakarékosságban mutatkozik, mellyel könnyítést kínálunk.
Ez a szabadság nagyon is könnyen haszonra fordítható akkor is, ha az anyagi oldalát nem nézzük.

Szolgáltatásunkról

Adminisztrációval kapcsolatos egyéb tevékenységek

Minden felmerülő adatszolgáltatási kötelezettséget, menetrendadással kapcsolatos ügyintézést biztosítunk Önnek. A menetrendadási feladatok tekintetében kapcsolatban állunk több menetrendező céggel, melynek köszönhetően flottás kedvezményekkel rendelkezünk. A napelemparkba beépített valamennyi eszköz tekintetében is vállaljuk az ügyintézést, legyen az panel, inverter, transzformátor állomás vagy biztonságtechnika, internet. A szükséges meghatalmazásokat már a szerződéskötéskor elkérjük, így szükség esetén azonnal segítséget tudunk nyújtani.

Ezeken felül az adminisztrációs tevékenységünkbe tartoznak az alábbiak:

Kompetenciánk

Kollégáink a nap 24 órájában és a hét minden napján végeznek termelés felügyeletet. Nem csupán a napelempark összes teljesítményét figyelik, hanem az inverterek teljesítményét, és összehasonlítást, statisztikát végeznek az azonos helyen és azonos paraméterű napelemparkokban.

Amennyiben a téma felkeltette érdeklődését, ne tétovázzon, hívja szakképzett tanácsadónkat!

Hörcsik Tamás

Értékesítési munkatárs

Hívd! +36 70 431 8257

Vagy keresd meg irodánkban személyesen,
hétfőtől péntekig 8:00 – 16:00 óra között!

Gyakran ismételt kérdések

Cégünk olyan célzattal jött létre, hogy ezekre megoldást nyújtson. Ha a tulajdonos csak a termelést figyeli, attól még a probléma nem oldódik meg. Érdemes szakértő kezekre bízni a termelés felügyeletet, mert cégünknél a hiba észlelését azonnali intézkedés követ. Így tudhatja napelemparkját a legnagyobb biztonságban.

Fontos megemlíteni azt, hogy a garancia megléte megnyugtató, azonban az elengedhetetlen, hogy azonnal reagáljunk. Cégünk szervizpartner, ami azt jelenti, hogy garanciális cserét is végezhetünk. Sok esetben a garanciális ügyintézés menete is elhúzódhat, ami termeléskiesést eredményez. Mi a kapcsolataink és a bejáratott csatornáinkon keresztül gördülékenyen tudjuk a garanciális ügyintézést ellátni. Ez egy olyan, a szolgáltatáshoz hozzáadott érték, ami szintén megnyugtató.

2020.04.01-től jogszabályi változások léptek életbe a menetrendezés tekintetében. Az erőművek menetrendadásukat előre kötelesek jelezni, ami a villamos rendszerbe feltöltött energia mennyiségét jelenti. A 389/2007-es Korm. rendelet értelmében még bónusz járt a termelőknek. Ez a bónusz azonban a 370/2019. (XII. 30.) rendelet szerint törlésre került, és a nem megfelelően elkészített menetrendadás pótdíj fizetést von maga után. Az erőmű tulajdonosoknak tehát rendkívül fontos, hogy olyan menetrendező céget válasszanak, aki teljes pótdíj átvállalás mellett végzi a menetrendadást.

Érdekel a szolgáltatás